Om du älskade mig

Om du älskade mig skulle du hindra mig.

Om du kände mig skulle du älska mig.

Om du visste att jag existerade skulle du känna mig.

Om du var min skulle du veta att jag existerade.


Skulle du älskat mig?

Skulle du känna mig?

Skulle du veta att jag existerade?

Skulle du vara min?


Du skulle aldrig älska mig.

Du skulle aldrig känna mig.

Du skulle aldrig veta att jag existerade.

Du skulle aldrig vara min och du skulle aldrig stoppa mig.


Jag skulle alltid älska dig.

Jag kommer alltid älska dig.

Jag ska för evigt älska dig.

Jag hoppar från skoltaket.


Du står nedanför.

Du reagerar inte ens.

Du går iväg genom kaoset som uppstått.

Ändå anade jag en tår på din kind.


Kommentarer
Postat av: Bella

Fin dikt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback