Söndag

Hej!
Idag har det inte heller hänt så mycket, det blir så när man inte är i skolan. Var i stugan, har planterat jordgubbsplantor (mums) och sprungit. Det är ungefär vad jag har gjort, ja, och grillat. När mamma och jag renoverade så kom vi på att allt är bibelns fel...

Vi missade två teaterlektioner den här veckan, detta på grund av att det var kristi himmelfärd. Även om man lade kristna högtider efter de romerska högtiderna så är det en kristen högtid som vi är lediga för. Där var det bibeln fel. Sen så tyckte mamma att vi hade så smutsiga fönster så då skyllde jag också på bibeln. "På den sjunde dagen skola man vila och på den sjunde dagen skulle vi tvätta fönster"...

Nu ska jag sova i min säng som ibland låter som en geigermätare! :-)

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback