Lördag och söndag

Hej!
Vi börjar väl i kronologisk ordning och tar igår innan idag. Eller så gör jag tvärtemot och tar idag först och sen tar jag igår... Förvirrat värre :-)

I alla fall, i dag så var det länsfestival i Ung Kultur Möts (UKM) och jag var där med min film. Det kändes bra att visa den den här gången. Jag har också fått nya träningskläder och skor som man kan springa på asfalt med... Så jag har börjat att springa också, måste ha fått något hårt i huvudet... Under kvällen har vi tittat på tv och sådant, inte så mycket har hänt alltså.

Igår så var jag med morfar ut till Öregrund och han började laga bryggan, jag hjälpte till lite förstås. Sen så satte jag potatis, jag kan jag också faktiskt. Så åkte vi hem och jag slappade väl mest. Det var faktiskt ganska skönt.

Dagens citat:
"Vet du när mamma kommer hem?" jag frågar pappa.
"Varför skulle jag vilja veta det?" - pappa

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback