Fredag

Hej!
Idag har vi alltså varit på turné. Vi började i Gimo på Vretaskolan och spelade en föreställning i en jätteliten lokal. Det gick men det var trångt. Min röst klarade av båda föreställningarna =). Efter Vreta så packade vi in allt i bussen och släpvagnen och det bar av mot Ekeby skola där vi skulle spela vår andra föreställning.

Den gick alldeles utmärkt, ja, förutom att prinsessan tappade håret på slutet. Jag tog ut svängarna lite mer och det var kul. Vi spelade på en övervåning, vet inte varför men det kändes lite speciellt. Sen var det bara att packa ner igen och åka tillbaka till Bruks.

Vi var klara till klockan 14. Så på måndag morgon så ska vi börja återöva Indragen. Ska bli så roligt. Ska försöka bli någorlunda frisk till dess. På onsdag ska vi spela BÅDA föreställningarna. Ja, inte samtidigt, men nästan. Klockan 18.30 så spelar jag Sigvard, hovmarskalk, i Apropå Bortglömd. Klockan 19.30 så spelar jag Spelledaren i Indragen. Det är frivillig entré och fikaförsäljning i pausen. Välkomna dit!

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback