Fredag

Hej!
Så nära sommaren vi är, vi blir alltmer förvånade när vi på olika lektioner konstaterar hur få lektioner det är kvar. Idag så hade vi ett kort elevrådsmöte och därefter historia. Då lämnade jag manuset om världshistorien till Anna. Sen åt vi lunch och pratade med Susanne på Östhammars Nyheter.

På idrotten så var det elevledd och det var Moses som hade lektionen. Vi spelade brännboll vilket var roligt. Vi lyckades efter två rundor ute och två inne hamna på exakt samma poäng båda lagen. Det kändes riktigt bra när man slagit några gånger och man hörde "Å nej, inte Linus". Det är ett bra tecken, för då skjuter man bra... :-) På evighetsstafetten efteråt så skulle hela laget springa för att kulla det andra laget. Jag förstår inte alls vad som hände, jag sprang som en galning och hann ifatt de flesta i det andra laget... Det kändes bra!

På teatern fortsatte vi repeterandet av Apropå Bortglömd. Det är så roligt att spela Sigvard! På kvällen har det inte hänt så mycket, eller jo, jag och min syster var ute och fotograferade på olika ställen och i olika bildvinklar. Jag fotades på vårt hustak, det blev fina bilder...

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback