Torsdag

Hej!
Idag så har vi haft teater. Vi pratade om barnteatern och lite sådant. Det kommer att bli jobbigt, tidiga morgnar och sådant där. Det ska ändå bli kul att genomföra den... Sen hade vi lite EOS1202. Det var trevligt. Jag, Louise och Eve skrev ett kort (med lite rim) till vår gamla mellanstadielärare, Christina. Jag ska på hennes femtioårsfest på lördag.

Så har vi haft svenska och ESV också. ESVn var inte så väldigt rolig idag, vi tittade bara på film, vill sjunga ju. Så hade vi matte, det var SÅ tråkigt. Jag satt mest och klottrade i mitt mattehäfte. Så hör jag vår mattelärare fråga de som satt bakom "Har ni fint i era block nu då?"... Då böt jag sida... Sextio minuter matte på eftermiddagen är ganska hemskt faktiskt.

Så har vi haft fysisk teater där vi skrev manus till en pantomimteater. Okej, det låter helt fel med manus till pantomim, men det fungerar faktiskt! Det är så roligt när allt bara flödar... Det gjorde det idag. Sen var jag på utvecklingssamtal. Det var jättetrevligt, vi fick kaffe och kexchoklad. Så pratade vi om det mesta och det ser ut som att jag får runt G-VG i "pluggämnena" och lite högre i de estetiska. Precis som jag vill att det ska vara...

Dagens citat får utebli för en "hyllning" till Eve som känner att det är tisdag hela veckan, bra med en positiv inställning Eve!

Ha en bra kväll!
Linus

Kommentarer
Postat av: Ida såklart

"vi fick kaffe och kexchoklad" Då bidde väl pappa glad?

Postat av: Linus

Det bidde han verkligen

2007-03-30 @ 17:24:40
URL: http://linusoskar.blogg.se
Postat av: Alla Bernar

Riiiiight....

2007-03-30 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback