Torsdag

Hej!
Idag har jag bakat kladdkaka och städat. Oh så roligt! Och gott så klart, kladdkaka med ett lager nougat på... Sen så var jag på Blodsband. Torsdagar är alltid trevliga att gå på. Maria var fortfarande lite förkyld men mycket bättre än igår. Så det var bra idag också. Träffade en gammal klasskompis på teatern. Det var roligt. Efter föreställningen så var det kaffe och så i teaterbaren. Det var trevligt. Jag såg två av stadsteaterns skådisar också, Tytte Johnsson och Crister Olsson.

Dagens citat:
"Får jag be damerna att sätta sig ner och spänna fast sig" - busschauffören, alltid trevligt när chaufförerna vågar använda högtalare...

Länk till Göran Engmans hemsida:
http://www.goranengman.se/

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback