Torsdag

Hej!
Vilken trevlig dag det har varit. Vi blev klara med vårt manus till barnteatern imorse. Sen hade vi svenska och sen åt vi lunch. Sen så gick vi och såg två-treornas musikal I skuggan av sanningen som verkligen var proffsigt gjord... Jag hoppas att vi också får göra något sådant någon dag...

Sen åkte jag till Uppsala för att gå på frispel. Idag var det Galopp Galopp. Det var Åse Nelson och Anki Larsson (som var med i Saltön) som gjorde en gestaltning med hjälp av Kristina Lugns poesi. Det var riktigt bra. Vad jag har förstått så är dock inte Kristina Lugn någon rolig person att handskas med, men hennes dikter är bra... Anki kände igen mig från att jag praoat på Odenteatern i Stockholm, och det var ändå två år sen... Sen så gick Åse, Anki och jag in och såg andra akten av Blodsband. Bra som vanligt!

Efter föreställningen så gick vi och "minglade" med skådespelarna i sminklogen. Sen gick vi till teaterbaren där jag satt med dem ett tag innan min buss gick. De är jätteroliga! Så kom jag till slut hem och åt hamburgare (Maja: nu har jag fått i mig mitt protein). Visserligen så var jag trött. Märkte när jag skulle ta ketchupen att i kylen hade jag lagt hamburgarna som skulle in i frysen.... Förvirrat värre...

Ha en bra kväll i alla fall!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback