Tisdag

Hej!
Vad roligt det är att vara tillbaka i skolan. Hur kommer man att överleva påsklovet? Det är ju så roligt med de estetiska ämnena och lite flum också! Idag så har vi städat efter oss på EOS1202. Vi hittade en ciderflaska från HR som vi drack upp. Den var bäst före december 2006 och innehöll 2,2 % alkohol, kanske lite mer när vi öppnade den... Men vad gör man inte för att få lite roligare mattelektioner? ;)

Vi var bara nio stycken på eftermiddagen för att musikeleverna hade musikteknik, det vill jag också ha! Då gick vi till bildsalen och hade svenska för att vi hade ett så tråkigt klassrum. På eftermiddagen så har jag spelat in några scener till min UKM-film. Den kanske blir lite för läskig för UKM. Jag vet inte, det får Sanna avgöra (som är kultursekreterare).

Dagens citat:
"De flesta tror att hemmafruar bara är hemma, och jag är hemma och är gift, så jag är ju fru..." - en i Verklighetens hemmafruar på Kanal 5

"This message will be self-destructed in one second" "What?" "Boom" - filmtrailer...

Ha en bra kväll!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback