Tisdag

Hej!
Idag började vi med sovmorgon, det var trevligt. Imorgon börjar jag klockan 13.00 och slutar klockan 15.00... Det är skönt med lugna dagar ibland. Så, var har jag gjort idag då? På historielektionen så var det läxförhör, och mycket på år som jag är så kass på... Sen hade vi estetiskt orientering utan lärare och sen också lite matte... Inte mycket med andra ord, just det ja, svenska hade vi också...

Pappa berättade om den nya benämningen på barn som smittar med förkylning. Det kom från en av hans jobbarkompisar; "Dvärgpest"...

Så nu vet ni det, och här kommer dagens "citat".
"Ursäkta om jag är ute och cyklar" - E
"Det gör inget, så länge du inte kör i diket" - jag (tänkte bara det, sa det aldrig...)

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback