Söndag och måndag

Hej!
Att jag inte bloggade igår var en medveten handling då jag inte gjorde något igår. Så om jag skulle bloggat så skulle den blivit kort och tråkig så jag lugnade mig med att blogga till idag så att det som hänt igår och idag skrivs i samma så blir det lite mer att läsa och ännu mer invecklat än det varit om jag skrivit dem i två olika inlägg... Hängde ni med?

Igår så gjorde jag i stort sett ingenting, lagade trerätters. Jag bjöd på tonfiskröra på rostat bröd till förrätt. Honungskyckling med potatiskroketter till varmrätt och chokladfondue till efterrätt. Det blev en god middag. Idag så har jag inte heller gjort så mycket. Vi hade inte så många lektioner men jag har i alla fall hunnit med att skriva idrottsprov och gymmat, haft idrott och simmat.

Det är vad som har hänt idag. Imorgon går vi till 16.20 så då kanske jag har lite mer att blogga om. Dagens citat kommer från en bonad som hänger på scenen i Blodsband. (För er som sett Blodsband så hänger den på högra väggen i huset i Bälinge).
"Måtte du få en halvtimme i himlen, innan Djävulen vet att du är död"

Ha en bra kväll (levande och döda!)
Linus

Kommentarer
Postat av: Farsgubben

Hur kan något man INTE gör vara en medveten handling? Hoppas icke-resultatet blev bra i alla fall!

2007-03-13 @ 17:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback