Onsdag

Hej!
Idag har jag varit ledig. Det är så kallat periodbyte med nytt schema och så där. Visserligen så har vi fått samma schema som förra perioden fast med lite salsändringar. Vår ordinarie schemaläggare är mammaledig så det är en vikarie. Den ordinarie gjorde schemat för förra perioden, så vikarien har snott det rakt av. Jag trodde att plagiat var förbjudet i skolans värld...

Det är ganska tråkigt att bara vara hemma. Jag har väl inte gjort så mycket idag. Städat lite på mitt rum, vilket behövdes. Sen har jag "splittat en gratäng" med min syster. Det är inte så äckligt som det låter. Det betyder att vi delade på en fiskgratäng med dillsmak.

Jag har varit på Blodsband ikväll. Den var inte lika bra som vanligt. Det berodde på att Maria, som spelar Jennie, var sjuk. Det hördes när hon pratade men inte när hon sjöng. Jag tyckter ändå att det var riktigt starkt jobbat av henne att köra ikväll. Jag tror inte att övriga publiken märkte något. Så än en gång, BRA JOBBAT MARIA!

Ha en bra kväll!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback