Onsdag

Hej!
Idag så har vi haft en lugn dag, började klockan 13 och slutade klockan 15... Sen så var jag till Uppsala och köpte lite nya kläder och var (tro det eller ej) på Blodsband... Till och med skådespelarna börjar känna igen mig nu. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen; om ni inte redan sett den, se den!

Jag undrar hur lång tid det tar för en att gå från publik till inventarie? Jag börjar nog snart hamna på den sistnämna, jag borde ju få en egen loge...

Jag har faktiskt gått ner i vikt också. I slutet av nian så tror jag att jag vägde runt 81 kg. Sen dess så har vågen stått på 79,5 kg, 78 kg, 76,5 kg och senast idag så stod den på 73,5 kg. Visst borde man bli glad? Men eftersom att jag kan vara lite negativ så har jag tänkt sen vågen började gå ner "Undrar om det är batteriet som börjar ta slut"...

En sak som jag tänkte på vid bussen är att människor automatiskt verkar strukturera upp saker och ting. Om man som vid bussen kommer från två håll och ska in så är det ju som två köer. Istället för att försöka tränga sig på så går man varannan, skumt... Jag kan vara lite elak om jag åker buss från skolan ibland. Vi vill nämligen ha en direktbuss till Alunda runt tretiden. Så om en tant kliver på och får stå på bussen så erbjuder jag inte min plats åt tanten.... Om hon får stå så kanske hon klagar hos UL och vi får vår direktbuss, länge leve griniga tanter! :=)

Ha en bra kväll!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback