Måndag

Hej!
Idag så har jag och en klasskompis intervjuat tre kandidater till tjänsten som biträdande rektor på Bruks. Det var roligt. Det som nästan var ännu roligare var att de verkade lite nervösa, för oss... Vi som bara bits ibland ;) Sen så var jag på gymmet igen, det var trevligt. Kom på en sak idag. Jag undrar varför ingen smart människa kan komma på att koppla träningsmaskiner till en generator och så kan man träna ihop energi (el). Kanske inte för allt men som kan användas lite då och då, det är ju miljövänligt. Jag väntar på att någon kommer på den idén bara!

Ha det bra!
Linus

Kommentarer
Postat av: Slöscht

vad väntar du på...du kom ju på ideén själv?

2007-03-27 @ 13:40:09
Postat av: Linus

Jag är ju inte naturare, så jag har ingen aning om hur sånt funkar... Men jag kan ju se till att anordningen ser bra ut eftersom att jag är estetare...

Postat av: Ida

Go broder, men simma lungt XP (o.o Jag satte in en smily i din blogg, eller okej, det var två)

2007-03-28 @ 22:21:25
URL: http://ajdidodii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback