Lördag

Hej!
Idag så var jag på sista föreställningen av Blodsband. Det var lite trist, men ändå roligt. Trist att det var sista men jag hade en riktigt trevlig kväll. Jag fick vara med på avslutningsfesten efteråt. Lite "mingelbilder" kommer här nedan också. Jag satt med Freddie vid bordet. Han är trevlig han. Jag har under kvällen lärt mig att Van Morisson är en väldigt otrevlig person. Att amerikanska pannkakor (gjorda på filmjölk) passar mycket bra med lönnsirap och bacon. Jo, det är verkligen så!

Jag har pratat på engelska med Graham (?) om lite allt möjligt. Jag har också lärt mig att för att bli skådespelare så ska man vara envis. En som är med i Blodsband sökte till scenskolan 7 (!) gånger innan hon kom in. Det var trevligt ikväll ändå. Göran tackade mig för att jag varit så många gånger och önskade mig lycka till i sitt "tacktal" under festen. Det var roligt!

Dagens citat:
"Om vi drar ner på kulturen och lägger de pengarna på försvaret" - okänd till Winston Churchill
"Vad ska vi då försvara?" Winstons svar

G?ran och Linus
Göran Engman och jag  Foto: Bella Wadling
Nicholas, Linus och My
Nicholas Olsson (Larsson), jag och My Bodell (Rosie) Foto: Bella Wadling
Linus och Maria
Jag och Maria Antoniou (dåligt ljus, har mixtrat lite) Foto: Bella Wadling
Freddie och Linus
Freddie Wadling och jag Foto: Bella Wadling

Ha en bra kväll!
Linus

Kommentarer
Postat av: Madde

Du klär dig då sannerligen som en politiker redan i denna unga ålder.

2007-04-11 @ 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback