Lördag

Hej!
Min syster snarkar och min mamma har kommenterat min blogg! Nu vet ni det så nu kan jag skriva att jag var på Blodsband. Efter Blodsband så köpte jag en brownie och en kopp kaffe i Teaterbaren och fikade lite. När det var paus för Körsbärsträdgården så kom det en superfull gubbe in på teatern, han ragglade omkring och var jätteläskig. Som tur är så finns det en stor kille som jobbar i Teaterbaren, tror att han är ungrare, som är stark. Då kände man sig trygg.

Sen tog jag bussen hem och tittade på slutet av Melodifestivalen och konstaterade att rätt låt vann. Go The Ark! Det var längesedan vi vann allting... Kanske vår tur i år? Sen så hälsade jag på i Idas rum och låg på en madrass på hennes golv. Då kom jag att tänka på en sådan där konstig grej. Om man skulle vända husen upp och ner så skulle det bli väldigt höga trösklar, så opraktiskt.... Då ska man å andra sidan först vända huset upp och ner, det är ännu mer konstigt. Det är bäst att bygga fyrkantiga hus med dörrar som går från golv till tak om man någon gång vill vända huset upp-och-ner...

Ha en bra kväll!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback