Lördag

Hej!
Nu tänkte jag skriva att det var fredag, men nej, inte än. Okej, idag är en sådan där inte så händelserik dag. Jag var på Blodsband. Konstigt, eller hur? Kanske det... Vi var och åt efteråt. Det var trevligt.

Idag är det månförmörkelse också. Vad är det att se egentligen? Efter att månen är förmörkad så syns den ju inte, då kan man ju lika bra gå och låtsas om att det är månförmörkelse varje gång månen inte syns...

Just nu försöker jag sova samtidigt som min syster bedriver sångverksamhet på andra sidan väggen, det är trevligt ibland, men inte klockan 00.10. Tyst syster!

Dagens citat får väl komma från Blodsband:
"Du är inte mer troende än en tandkrämstub" - Rosie
"Sala jävla Backe, det är ju skitfint här ju" - Jonny

Ha det bra!
Linus

Kommentarer
Postat av: Ida

Men sorry, hur kunde jag veta att du skulle vara vaken? Dessutom var jag tvungen att skriva ner låten för om jag skulle somna skulle jag glömt bort den idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback