Fredag

Hej!
Idag har jag vandrat på Stora Scenen på Uppsala Stadsteater. Ja, bara för att gå och prata med Göran (Engman). Det var lite synd om honom, hans headset ville inte fungera mitt under en låt så han fick stå och skriksjunga för att höras, och det var bra jobbat!

Jag kan bli irriterad över så konstiga saker ibland. Som när jag åkte 811 i torsdags så satt jag och irriterade mig på "informationspanelen" som visar nästa station och sådär. När det stod "Linje 811" så var den inte helt centrerad, den var lite mer åt vänster, det var jätteirriterande. Idag så jag också när en kille tog drickabackar i ena änden. Då började jag tänka på om man på något sätt kunde förändra backens tyngdpunkt för att lättare kunna bära med en hand... Kom fram till att man borde ha det tyngre uppe... Sen kan jag bli irriterad på pappershögar som inte ligger snyggt...

Nu ska jag sova!
Linus

Kommentarer
Postat av: Ullis

Synd att du inte kan bli irriterad på högarna där du bor oxå...Hm

2007-03-10 @ 09:20:20
Postat av: Ullis

Synd att du inte kan bli irriterad på högarna där du bor oxå...Hm

2007-03-10 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback