Vaggsångsyra

Hej!
Idag var vi på Vaggsångsyra på Storbrunn i Östhammar. Det var helt fantastiskt.... Det var väldigt stämningsfullt och "hoppade" mellan lite mer svängiga låtar och mer tänkvärda låtar.

Medverkande var Susanne Alfvengren, Saba Rupia Löfberg som dansade runt i hela salongen. Kenneth Söderman som trixade med ord, en nycirkusartist, Malou & The Jazpels och kören AmaOna. Och så måste jag ju lägga till Lill-Bength, fantastisk på dragspel!

Det var iallafall en trevlig kväll och jag träffade (som vanligt) många jag känner!

Lite bilder på de medverkande:

Susanne Alfvengren
Susanne Alfvengren

Malou & The Jazpels
Adam, Jörgen och Malou
i
Malou & the Jazpels
(bilden kommer från
www.malou.se)

HA DET BRA!
Linus

Kommentarer
Postat av: matilda

det va kul att se dig :) hoppas allt är bra! :)
hyggligt att min morsa fick va med på din blogg ;) haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback