Tisdag

Hej!
Idag har jag gjort något som jag aldrig har gjort förr. Jag hade matkrig med mamma... Inte så mycket visserligen, men lite... Vi har väl haft en ovanligtvis lugn dag i skolan idag. Jag spelade gitarr för typ andra gången i mitt liv, nu kan jag (nästan) spela ett D.

Vi hade ESV, estetisk versamhet musik. Vi spelade då "Let it be" och "Bad moon rising". Det gick riktigt bra! Jag kan ju påpeka att jag fyller år på söndag bara för att fylla ut bloggen lite. Eller ja, på nyårsafton höll jag på att få till det att jag fyller i oktober, undrar var jag fick det ifrån. Nu kanske ni undrar ur mycket jag fyller, det ska jag berätta.

På söndag kommer jag att fylla:
- 204 månader
- 884 veckor
- 6 209 dagar (inkl. skottdagar)
- 149 016 timmar
- 8 940 960 minuter
- 536 457 600 sekunder

Nu får ni räkna själva!

Ha en bra kväll!
Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback