Skolstart

Hej!
Ja, nu har skolan börjat då, med två nya ämnen på schemat. Vi har estetisk verksamhet (musik) och individuellt val (fysisk teater). Ämnet datakunskap är nu borta från schemat.

På estetisk orientering så fick vi en enskild uppgift för första gången... Uppgiften var att "måla" en känsla. Vi ska sedan redovisa med en musik som passar till, jag har en perfekt musik till min bild, här är förresten bilden:

EOS 1202

Vi har fortsatt med barnteatern och sen så ska vi ut på turné med Tillsammans. Ja, i måndags började också ridningen och min syster var med och fotade. Jag fick rida Lavenza. Det gick ganska så bra....

Linus och Lavenza 2Linus och Lavenza
Foto: Ida Törneberg (nöjd nu??)

Ja, ni får ha det så bra, skriver mer någon annan dag...

HA DET BRA!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback