Rådjur

Hej!
Det är så trevligt att bo på landet!

Alldeles nyss så såg jag någon gå förbi på vägen, tänkte kolla vem det är som är ute och går så här sent. Jag gläntar på rullgardinen och då passerar ett rådjur förbi sovrumsfönstret. Jag springer upp för att hämta kameran. Tror ni inte att rådjuret ställer sig vid husgaveln där vi inte har några fönster?! Jag öppnar ytterdörren på baksidan, ingen skymt av rådjuret. Då går jag ner och öppnar ytterdörren på framsidan, då ser jag bakdelen på rådjuret hoppa iväg. Då springer jag upp för trappan igen för att se om det står på baksidan, men nej, vilken otur!

Det är i alla fall sådana här upplevelser (bland annat) som verkligen gör det värt att bo på landet!

Ha det bra!
Linus

Rådjur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback