La Dolce Vita

Hej!
Idag så har jag haft besök av en kompis från Östhammar, vi drack kaffe och pratade, hade trevligt helt enkelt!

Vi tittade också på en inspelning av After Darks krogshow La Dolce Vita som sändes i fyran på nyårsafton. Den är ju bara SÅ BRA!

De gör så bra imitationer av kändisar. Jag gillar den svenska dragversionen av "Cell Block Tango" från musikalen Chicago. Jag gillar också schlagermedleyt med Carola, Lena Ph, Charlotte Perrelli, Herreys och ABBA. Sen så gillar jag numret om "metrosexuella" killar, känns som att man kan placera några killar i den kategorin faktiskt....

Ha det bra!
Linus
After Dark - Christer Lindarw
Christer Lindarw i Cell Block Tango, suverän! Bilden kommer från
www.afterdark.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback