Det eviga mörkret

Det eviga mörkret har en stor kraft.

Vi vandrar alla mot det.

Vissa möter det tidigare andra senare.

Ingen undgår evighetens mörker.


Ensamheten är stor i evighetens mörker.

Känslor lämnas utanför.

En evig vila i ett evigt mörker.

Själen sover, du sover.


Förr eller senare hamnar du där.

Förr eller senare hamnar jag där.

Ska vi lära känna varandra först?

Lära känna varandra innan mörkret kommer!


Jag vill hinna älska,

Jag vill hinna vara lycklig,

Jag vill hinna sakna,

Jag vill hinna innan mörkret


Vill inte du?


Kommentarer
Postat av: johanna

god natt på dig :)

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra natt !

Postat av: pippelipp

Vem har sagt att det måste va ett mörker? Det kan ju lika gärna vara ett oändligt ljus? ^^

2008-01-08 @ 16:33:32
URL: http://pippelipp.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Hejsan!
Tänkte höra med dig om du möjligtvis känner eller är släkt med Joakim Törneberg? :) Kram

2008-01-21 @ 10:56:14
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Vad roligt! Ja jag jobbade med honom i somras :) Du har möjligtvis inte hans msn? Det hade varit trevligt att prata lite mer med honom.

Säg bara till om du skulle vilja ha hjälp med designen på din blogg eller så, jag har gjort rätt många designer :)

Kram

2008-01-21 @ 18:46:20
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback