Torsdag och fredag

Hej!
I torsdags så hade vi genrep på vår barnteater INDRAGEN. Det gick jättebra. Jag fick smink och grejer så efter det var jag tvungen att gå till simhallen och duscha, såg jättekonstig ut. På ESVn hade vi sånglektion med Åsa, som är lärarkandidat. Det var roligt. Efter det så hade vi matte, inte så roligt...

På fysisk teater så packade vi inför fredagens turné med INDRAGEN. Så i fredags var vi då på turné. Det var jätteroligt. Vi började med en föreställning i Snesslinge skola klockan 08.00. Det gick relativt bra. Barnen var jättegulliga. De satt jättetysta efter föreställningen. Så efter en stund kom de tillbaka och ställde sig på en lång rad. Ingen vågade säga det själv så de sade det i kör, deras lärare räknade in dem så sa de "Det var den bästa teater jag någonsin sett". Sen var det en kille som sa "Jag kom på en sak, ni var jättecoola!"...

Sen åkte vi till Öregrund för en andra föreställning som gick mycket bättre. Barnen där också var roliga. Efter föreställningen så ville de ha autografer. Vi fick skriva som galningar. På händer, papper och armar. En kille ville till och med ha min autograf i pannan, men det fick han inte... En tjej tog fram sin matteläxa som vi fick skriva autografer på... En lärare som vi mötte sa att eleverna tyckte att vi var jätteduktiga och att de vart rädda för Spelledaren... Även de eleverna som alltid brukade vara negativa till sådant här hade tyckt att vi var bra...

Ha det bra!
Linus 

Kommentarer
Postat av: Joakim (jocke..)

Mycket bra, ja fattar att du lagt ner massor me jobb!:) Visst finns d likheter mellan dej å Gerard Way. Ögonen å kinderna påminner om varandra. Har du kollat var din pappa varit?:))

2007-05-12 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback