Tisdag

Hej!
Idag har vi gjort mycket. Vi hade extrarepetition i morse, sen hade vi engelska. Vi fortsatte med att prata om vem som skulle hoppa från rymdskeppet fast med nya karaktärer. Idag vart jag läkare så jag klarade mig. Vi sparkade ut en terrorist som planerade att spränga ett kärnkraftverk...

På EOS1202 fick vi ett tjugominutersjobb. Vi skulle göra en redovisning om färgen lila (den färg som esteter har på studentmössorna). Så på tjugo minuter hittade vi lila musik, vi hittade på en "handling" och jag skrev en treminutersdikt. Ja, det var tre minuter kvar när vi kom på att vi skulle ha dialog, då skrev jag en dikt... Allas arbeten blev bra, men tvåornas var roligast... På ESVn skrev jag prov och det kändes som att det gick bra. Jag hoppas det i alla fall. Nu ska jag sova, för imorgon så ska vi öva som tusan och så ska jag på teater imorgon kväll...

Dagens citat kommer från skolans veckoblad:
"Livet är som en kontorsstol, det krävs rätt inställning"

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback