Tisdag

Hej!
Ska jag vara ärlig så har det inte hänt så mycket idag. Vi har haft diverse lektioner. Jag och två klasskompisar var på arbetsförmedlingen för att söka lite sommarjobb. De hade JOBBMÄSSA. Jag sökte på INS (?), ett företag som sköter lokalvård och restaurang och sådant på Forsmark. Så sökte jag på Coop Extra som håller på att byggas i Östhammar, får se hur det går.

På kvällen fick vi besök av L-S och I. Min gamla mattelärare samt gamla svensklärare. Idas nuvarande i båda ämnena. Jag hade lagat kycklingfilé med fetaost- och basilikafyllning med tagligatelle. Det blev gott, tur att jag lagade extra mycket...

Ha en bra kväll!
Linus


Kommentarer
Postat av: Madde

det heter ISS, om du vill ha det rätt.

2007-04-28 @ 10:17:05
Postat av: Linus

Ah, så hette det ju, tack för hjälpen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback