Onsdag

Hej!
Vilken rolig dag. Först hade vi fysisk teater där vi tittade på en av utegårdarna som vi ska spela vår pantomimföreställning i. Det ska bli väldigt intressant. Sen hade vi engelska där vi fick tips på hur vi ska skriva en argumentativ uppsats, typ.

Eftersom att vi inte hade någon historia så övade jag och Gunbritt fäktning. Det är jätteroligt att fäktas. Sen övade vi ännu mer på barnteatern. Jag kommer förresten inte att blogga torsdag för vi ska på turné på fredag så jag sover i Östhammar. Imorgon ska vi ha genrep och sådant, med smink och hela alltet...

På kvällen var jag på Uppsala Stadsteater och såg UNDRAN INFÖR NATUREN med Mikaela Ramel och Vibafemba. Den var jättebra och jag ska försöka få biljett till en till föreställning. Den är nästan utsåld för resten av perioden så jag kan inte säga att ni ska se den...

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback