Onsdag

Hej!
Idag så har vi inte gjort så mycket. Eller jo, vi har fått ett nytt upplägg på vår pantomim som är så mycket bättre än den förra. Så har vi haft engelska och sen var jag och J till F-huset och hälsade på vårt teaterspöke och hämtade ljus. Det är ganska mycket ljus och sådant när man ska rigga lite fint. Det ser kaotiskt ut i teaterrummet nu... Sladdar överallt....

Sen så har jag inte gjort så mycket, repeterat barnteatern förstås. Det är jätteroligt för jag får vara elak! Mohahaha... Jag råkade skrämma en klasskompis så att hon kom av sig... Det var ju inte riktigt meningen.

Dagens citat kommer från pappa efter att Ida berättat att hon tappat en femtioöring.
"Jasså, så valutan har fallit?"

Ha det bra!
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback