Måndag

Hej!
Idag har äntligen skolan kommit igång igen, och det har varit en rolig dag. Vi hade engelsklektion först där vi hade lyssningsövningar. Så fick vi reda på att det är nationellt prov om två veckor. Sen så hade vi matte och vår mattelärare kom tjugo minuter försent, men det gjorde inget. Då slapp vi räkna ett tag... Så hade vi EOS1202 där vi fortsatte att lyssna på fin och ful musik. Jag har lyssnat ut min fina och fula musik som jag har med till imorgon...

Så åt vi lunch och sen tittade jag och J över lite kostymeringar och scenografi för barnteatern. Det kommer nog att bli jättehäftigt... Om de andra godkänner det förstås, men det ska de väl göra. Får vi hoppas... Sen hade vi idrott med E och det var jättekul men jättejobbigt... Vi hade olika springtävlingar...

Sen åkte jag hem och lagade lite mat, åt lax och tagligatelle, det är gott. Nu sitter jag och löser korsord. Det är roligt, är på filmkryss med Adam Sandler som veckans skådis.

Ha en bra kväll!
Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback