Lördag/Söndag

Hej!
I lördags var jag då på 70-årsfest (Christina fyllde 50 och hennes dotter Tove fyllde 20). Det var jättetrevligt och jag träffade lite nytt folk. Det var thailändsk mat och sedan liveband. Jag dansade till och med... Vi hade skrivit ett kort till Christina och hon blev jätteglad för det...

Under lördagen jobbade jag också med barnteatermanuset. Det kommer nog att bli en bra pjäs. Idag så jobbade vi lite i trädgården med trädfällning. Vi sågade ner några tallar. Jag plockade ihop lite kottar också, det blev en kasse. Jag fick också köra motorsåg för första gången i mitt liv.  

Ha det bra!
Linus

Kommentarer
Postat av: Robbo

När Linus Oskar dansar faller tallarna. Gammalt djungelordspråk. Thaimat e för övrigt sjukt gott :D

2007-04-04 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback