Fredag/Lördag

Hej!
Nu har Robban skrivit en kommentar igen, vem är du? Vill snacka mera ju, men det är så svårt när jag inte vet vem du är... Okej, igår så gjorde jag väl inte så mycket. Var ute på stan ett tag med min moster och tittade på kläder och på solglasögon. Hittade ett par som var jättesnygga, men lite för dyra tyvärr.

Sen så gick jag på premiären av Juvenalordens "En kalabalik i sänder", Juvenalordens 100-årsjubileum. Den var rolig faktiskt. Det var lite saker som "Uben Stefan-Böhmen" som var någon stad där. Nuvarande chefen för stadsteatern heter just Stefan Böhm. Sen så var de i Saltsjöbaden-Baden också. Jag tror att en mattelärare på skolan var med, de är lite hemliga av sig, så de släpper inga namn på de som är med. Vi som var på premiären var varmt välkomna också på 200-årsjubileet.

Idag har jag varit i Östhammar på middag hos mamma faster, Ingrid, som fyllt år. Det var trevligt, med mycket god mat och så där.

Dagens citat:
"Håll käften, jag vet väl för fan vem jag är" - "Tsar Peter" i Juvenalorden

Ha det gött!
Linus

Kommentarer
Postat av: Xerxes

Heter din mattelärare Mårten?

2008-01-17 @ 02:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback